Trudno dziś sobie wyobrazić umacnianie marki bez spójnej identyfikacji wizualnej firmy. Aby zwiększyć świadomość marki u Twoich potencjalnych klientów proponujemy Ci stworzenie projektu graficznego:
Do projektów możemy i polecamy opracować Księgę Identyfikacji Wizualnej (Księga Znaku). Szczegóły poniżej.
Logo (logotyp) jest głównym i najważniejszym elementem kształtującym świadomość marki. Dlatego tak ważne jest, aby stosować logo w sposób spójny i zgodny z zasadami standardów korporacyjnych. Owe zasady pomaga ustalić i przestrzegać Księga Identyfikacji Wizualnej (CI - Corporate Identity), która jest przewodnikiem i podręcznikiem stosowania logo.
Standardowo zaprojektowana przez nas CI zawiera budowę logo (logotypu), kolorystykę (RGB, Pantone, CMYK), pole ochronne wokół logo, warianty logo (monochromatyczne i achromatyczne), typografię oraz przykłady prawidłowej i nieprawidłowej formy logo.
Oprócz standardowej Księgi Identyfikacji Wizualnej możemy Ci zaoferować wersję rozszerzoną o dowolną ilość elementów składających się na identyfikację wizualną Twojej firmy. Kwota inwestycji w CI uzależniona jest od ilości tych elementów.
ANALIZA
Na początku analizujemy Twoje potrzeby i wstępnie omawiamy projekty składajace się na identyfikację wizualną firmy. Wyszukujemy informacji o branży i konkurencji. Chcemy jak najlepiej poznać Twoją firmę, aby skutecznie oddać jej charakter w projektach.
WYCENA
Na podstawie wstępnych ustaleń, przygotowujemy wycenę wraz z umową. Po akceptacji wyceny podpisujemy umowę o współpracę. Wpłacasz 50% wartości zlecania na przygotowanie projektów.
REALIZACJA
Rozpoczynamy zbieranie potrzebnych materiałów i przystępujemy do realizacji projektów. Większość projektów przygotowujemy w dwóch wersjach do wyboru - chyba, że ustalenia umowy są inne. Po wybraniu przez Ciebie konkretnych projektów przygotowujemy je w ustalonych formatach. Na koniec przygotowujemy Księgę Identyfikacji Wizualnej (o ile ją zamówiłeś).
FINALIZACJA
Po pełnej akceptacji projektów finalizujemy realizację. Po zaksięgowaniu wpłaty przesyłamy drogą mailową gotowe pliki wraz z przekazaniem praw majątkowych do projektów.
Tak. Współpracujemy z drukarniami, które wyróżnia terminowość, rzetelność i najwyższa jakość wydruku.
Aby nie dopuścić do rozczarowania projektami, w trakcie rozmowy (telefonicznej lub bezpośredniej) ustalimy szczegóły, zapoznamy się z charakterem Twojej firmy i Twoją wizją projektu. W ten sposób postaramy się dokładnie poznać Twoje potrzeby tak, aby nasze projekty jak najlepiej spełniały Twoje oczekiwania. Jeżeli wybrany przez Ciebie projekt będzie potrzebował korekty, wówczas naniesiemy niezbędne poprawki, aż projekt w pełni usatysfakcjonuje Cię. Jeśli mimo wszystko okaże się, że żaden z projektów nie spełnia w najmniejszym stopniu Twoich oczekiwań, możesz dokupić dodatkowe projekty lub zrezygnować z dalszej współpracy (bez zwrotu kosztów przygotowania projektów).
Po wykonaniu przez nas projektu i dokonanej przez Ciebie stosownej opłaty, nabędziesz pełne prawa majątkowe do niego. Same prawa autorskie (wg polskiego prawa) są niezbywalne.
Zasadniczo tak. Przed realizacją staramy się dowiedzieć gdzie będzie dany projekt drukowany, a następnie zdobywamy od tej drukarni niezbędne informacje. Utrzymujemy standardy projektowe DTP, więc nie powinno być problemów z wydrukiem nawet jeśli jeszcze nie wiesz gdzie chcesz drukować.